مامانا کسی میدونه درد لگن سمت چپ برای چیه

۶ پاسخ

چون بارداری درد لگن زیاده اون دوران

زیاد نشستی شاید ...
عزیزم ما تو روبیکا گروه زدیم دورهم باشیم دوست داشتی آیدی روبیکاتو بده عضوت کنم 🫶🏻🥹🤰🏻

منم دارم

بارداری همشون طبیعیه
ولی اگه زیاده و پاهات و دستات درد داره شاید کپبود ویتامین D داری

منم درد دارم

بارداری دلیل خاصی نداره

سوال های مرتبط

مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 ۸ ماهگی
مامان 🎀Avin🎀 مامان 🎀Avin🎀 ۷ ماهگی
مامان 💞 نورا💞 مامان 💞 نورا💞 ۴ ماهگی
مامان دخمل من🍓 مامان دخمل من🍓 هفته بیست‌ودوم بارداری