من الان ی ماهی هست میدمش خیلی عالیه هم وزن دهیش هم دلدرد نمیاره
من ک به بچم میفته اپتامیل میدادم مدام دل درد میشد دگ گیگوز خداروشکر خوبه براش ولی خب از نظر وزن دهی نمیدونم چون شیر خودمم میخوره نمیدونم خوب بوده براش یا ن
من چند روزه دارم استفاده میکنم و برای بچه ام خوبه
من به بچم میدم راضیم
من ابجیم میخورد خیلی خوب بود وزنم میداد
من گرفتم ب بچه ام نیفتاد
اره عالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.