سلام ماماناشیرخشک گیگوزچجوریه خوبه

۷ پاسخ

من الان ی ماهی هست میدمش خیلی عالیه هم وزن دهیش هم دل‌درد نمیاره

من ک به بچم میفته اپتامیل میدادم مدام دل درد میشد دگ گیگوز خداروشکر خوبه براش ولی خب از نظر وزن دهی نمیدونم چون شیر خودمم میخوره نمیدونم خوب بوده براش یا ن

من چند روزه دارم استفاده میکنم و برای بچه ام خوبه

من به بچم میدم راضیم

من ابجیم میخورد خیلی خوب بود وزنم میداد

من گرفتم ب بچه ام نیفتاد

اره عالی

سوال های مرتبط

مامان سیدمحمد مهدی مامان سیدمحمد مهدی ۱۶ ماهگی