۳۷ هفته زایمان کردی؟؟
سلام منم دو روزه سزارین شدم درد دارم
شیاف استفاده کن حتی دوتا بزن
مفنامیک اسید هم برای کمرت
قهوه و شکلات خیلییی تلخ هم برای سردرد
یعنی ازشکم تا پا؟؟؟امپول توی کمرزدنت؟؟؟
مایعات خیلی بخور خیلی
نسکافه هات چاکلت خیلی بخور تا بی حسی برطرف شه اوناز بدنت بره خوب میشی عزیزن
بیحسی بودی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.