بَ بَ، دَ دَ، مَ مَ،ماما، نَه، غا. گاهی هم یه کلماتی می گه. مثلا اون شب یهو گفت آمان
هیچی نمیگ گاهی ب ب با دد
ماما
بابا
ایلی(ینی الی)
دد
اب
گاگا
بقیه رو هم اِه اِه میکنه همرو
مامان. بابا. دد. په په. به به. بیا. بده. توتو. موز. به آب میگه ب
صدای حیوونا خروس و گاو و کلاغ و ببعی و... در میاره
دختر من الان تعداد کلماتش زیاده دیگه نمیشه شمرد هرچی هم که نتونه بگه با اشاره میگه
ولی کلا حساس نباشین رو تعداد
مثلا دو ماه پیش چندتا کلمه کلا میگفت منم اصلا برام مهم نبود بعد یهو دایره کلماتش خیلی زیاد شد
ولی اگه حرف نمیزنه حتما اشاره یاد بدین تا عصبی نشه
هیچی
فقط مامان اونم میگه ما
مامان
بابا
گاگا گین()خاله نگین یعنی خیلی دوسش داره
به به
د د
نهههه
نع نع به شیرش میگه
نا نا یعنی نون
بغل هم جدیدا میگه
بدههه
همین
پسر من فقط میگه ب ب
خیلی نگرانم
چرا کلمه نمیگه
ماما بابا دد جیش جیز به به هَم آب اینارو واضح میده نی نی جی جی عمو بای بای رو هم ناواضح میگه
مامان بابا و ممه میگه فقط
۱۰ تا کلمه میگ فعلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.