مامانا این ازمایش نشون میده من کم خونم؟

تصویر
۹ پاسخ

نه خواهر کم خون نیستین
فریتین چک شده براتون؟ اگر ذخیره آهنت هم خوب باشه که همه چیز عالیه

هموگلوبینت که خوبه
ام سی وی
ام سی اچ هم که خوبه کم خونی نداری
فقط تعداد گلبول‌های خونیت یکم کمه اونم فکر کنم مال بارداری ت باشه

عزیزم من آزمایشگاه کار میکردم
آزمایشتو خوندم کم خونی نداری الحمدلله خیالت راحت

نه نداری

rbc
هم تو هفته شما طبیعیه یک دهم پایینتر از حد نرماله که احتمالا بخاطر کم خوردن آب باشه.

m.c.v
m.c.h
m.c.h.c
هم ذخیره آهن و نوع کم خونی رو نشون میده که باز هم شما تو محدوده نرمال هستی

نه عزیزم شما کم خون نیستی فاکتور اصلی کم خونی همو گلوبین هست که برای شما ۱۲.۲ هست و توی محدوده نرمال

آره عزیزم

بلهههه

سوال های مرتبط

مامان تیارا وتیام💙 مامان تیارا وتیام💙 ۱۰ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ام بارداری
مامان دختر کوچولوم 🎀 مامان دختر کوچولوم 🎀 روزهای ابتدایی تولد