سلام کسی بوده تو بارداری نتونه چیزی بخوره ؟

۴ پاسخ

بله بنده🥲

منم اینطوری ام

بله عزيزم أكثر خانوماي باردار اينجورين
منم اينجور بودم يه لقمه هم نميتونم بخورم

آره عزیزم من بارداری قبلیم تا ۴ماهگی هیچی نمی‌تونستم بخورم فقط دوغ میخوردم

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام هفته سی‌وششم بارداری