من تو بارداری شیر گرم میکردم یک یا دوپیمانه لیدی رو میریختم بعد شیر میریختم یه حبه قند هم مینداختم میخوردم
داخل شیر یا آب بریز
چقدر باید بریزم واینکه چند وعده در روز باید بخورم
تو شیر میتونی حل کنی بخوری ابمیوه یا اب هم میشه جوشیده ولرم باشه اب
من با آبجوش میریختم میخوردم ..برای وزن بچه تو بارداری
پودر بود اره منم خوردم طعم چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.