سلام خانوما لیدی میل رو چطوری باید بخورم

۶ پاسخ

من تو بارداری شیر گرم میکردم یک یا دوپیمانه لیدی رو می‌ریختم بعد شیر می‌ریختم یه حبه قند هم مینداختم میخوردم

داخل شیر یا آب بریز

چقدر باید بریزم واینکه چند وعده در روز باید بخورم

تو شیر میتونی حل کنی بخوری ابمیوه یا اب هم میشه جوشیده ولرم باشه اب

من با آبجوش میریختم می‌خوردم ..برای وزن بچه تو بارداری

پودر بود اره منم خوردم طعم چیه

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان علی اکبر مامان علی اکبر ۱۴ ماهگی
مامان اوینا
اوینا مامان اوینا اوینا ۶ ماهگی