سلام عزیزم
یا باید بخار پز کنی
یا آبپز بعد له کنی
اگر. نمیخوای خیلی غلیظ باشه با یکم آب یا شیر مخلوط کن
ی قابلمه بزار رو گاز آب بریز تا نصفه بزار بجوشه بعد ی سبد فلزی بزار رو درش و میوه رو پوست بگیر بزار تو سبد در قابلمه رو بزار رو سبد بزار بخار پز شه بعد با قاشق یا میکسر پوره کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.