۲ پاسخ

سلام عزیزم
یا باید بخار پز کنی
یا آبپز بعد له کنی
اگر. نمی‌خوای خیلی غلیظ باشه با یکم آب یا شیر مخلوط کن

ی قابلمه بزار رو گاز آب بریز تا نصفه بزار بجوشه بعد ی سبد فلزی بزار رو درش و میوه رو پوست بگیر بزار تو سبد در قابلمه رو بزار رو سبد بزار بخار پز شه بعد با قاشق یا میکسر پوره کن

سوال های مرتبط

مامان آلارز مامان آلارز ۱۰ ماهگی
مامان آلارز مامان آلارز ۱۰ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۸ ماهگی
مامان آدرينا مامان آدرينا ۶ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۱۳ ماهگی