۱۳ پاسخ

رنگ موهات نارنجیه؟

توی ابوطالب رفتم عزیز اردسشو یا نیست دقیق

خوب شده مبارکه
ابرو هات کجا رفتی میکرو کردی

این الان فیس فریمه چیه ؟؟

ماشاالله چشم و ابرو رو 🧿❤❤❤

چه رنگی گذاشتین عزیزم ؟
منم لایت بیسکوییتی نسکافه ایی گذاشتم رو پایه ۹ عالی شده مبارکت باشه عزیزدلم💋

رنگ مو رو بیخیال چشارووووو🤩

عالیه گلم ابروهاتم مشابهش رنگ کن

اصلا بهت ۱۷ نمیخوره🫠

عالی مبارکه 💚

عالی وزیبا مبارکه

قشنگه عزیزم

با رنگ ابروهات نمیخونه

سوال های مرتبط

مامان یسنا مامان یسنا ۲ سالگی