۱ پاسخ

اره عزیزم خوبه فقط زیادیش بخاطر زینک ممکنه یبوست بگیره پسر من که اینجوری شد دکتر گفت فقط هفته ای دوبار بده

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی