رفتم آنومالی😍
گفت نی نی ام دختره✨️🥹
اینم جوابش🥰

تصویر
۹ پاسخ

مبارک تون باشه 😍

عزیزم توی سونو چرا ننوشتن دختره

ان تی بهت چی گفتن

مبارکه جانم

توسونوان تی هم بهتون گفتن دختره

مبارک باشه عزیزم انشالله سالم به دنیابیادبه منم دعاکن دخترباشه

مبارکت باشه عزیزم بسلامتی ب دنیا بیاد 😍
نی نی منم دختره (:

مبارکه نی نی منم دختره ذوق زده ترینم😍

به سلامتی عزیزم 🩷🤩
انتی چی حدس زده بود ؟

سوال های مرتبط

مامان گیسو ایسو صدرا مامان گیسو ایسو صدرا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مانیار مامان مانیار روزهای ابتدایی تولد
مامان مـــ🌙ــوا مامان مـــ🌙ــوا ۴ ماهگی
مامان دُردانه پِسَر مامان دُردانه پِسَر روزهای ابتدایی تولد