۳ پاسخ

هر کدوم داری بده

ژل باریج من میزدم اروم میشد ،پاراکیدم ی ذره بده

تازه میخواد دندون در بیاره؟
دارو ک‌نده فایده نداره تا نزنه بیرون درد داره بعدشم الکی دارو میدی بدن بچه بهم میریزه
خیاره بده بستنی بده چیزای خنک بده

سوال های مرتبط