۶ پاسخ

من همه علائم داشتم رفتم کلی هزینه کردم آزمایش فلان هیچی نبود فقط اینجا تو این برنامه ادمو میترسونن

فشار بالا میره_دست و صورت و پا ورم میکنه_تاری دید داری_وزن خیلی غیر نرمال بالا میره

اگه خیلی وزنت بره بالا میگیری علائمشم ورم دست و پاعه دفع پرتئیین و اینا

ممکنه نمک زیاد مصرف کنی یا شیرینی بیشتر من نمک رو شنیدم اضافه وزن و ورم زیاد

فکر کنم فشار بالا میره

فک کنم دست و با ورم میکنه

سوال های مرتبط

مامان نفس زندگیمون مامان نفس زندگیمون ۴ ماهگی
مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی