۹ پاسخ

خورشت اسفناج.

منم 🥲

انچه گذشت هفته تیکه تیکه از هرچی اضافه اومده
دیزی اش عدسی بادمجان خلاصه هفته اس🤣

مرغ سوخاری
اولین باره درست کردم امیدوارم خوب شده باشه

من خونه مامانم اینا هستم من و دخترم سرما خوردیم سوپ میخوریم البته دخترم که بی اشتها شده

نمیدونم منم

منم هیچی ظهرم ساندویج‌خوردیم واقعا چی بزارم حوصله ندارم پاشم برنج درست کنم باز 😑😑حالم از همه غذاها بهم میخوره

خونه مادرشوهر جان هستیم 😅

از بیرون آش رشته و آش گوشت گرفتیم، جات خالی

سوال های مرتبط

مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 ۲ سالگی
مامان هانیس جون🐣🧸🤎 مامان هانیس جون🐣🧸🤎 ۱ سالگی