۲ پاسخ

تو ۳۸که درد نداشته باشی بستری نویسی باید ۴۰هفته باشی بهت آمپول فشار میزنن

من ۴۰ هفته با امپول فشار زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان دنیرا ❤️ مامان دنیرا ❤️ هفته چهلم بارداری