کسی بوده تا ۴۰ هفته اینا دردش نگرفته باشه

۴ پاسخ

خیلیا تا ۴۰ هفته دردشون نمیگیره مجبورن آمپول فشار بزنن چون بعدشم دردشون نمیگیره

من پسر اولم تا ۴۱ هفته رفتم با آمپول فشار بدنیا امد ...خدا کنه این یکی هم اینطور باشه چون واقعا نمیدونم دردش چطوره 🥺

منم هیچ دردی ندارم بستریمم نمیکنن میگن تا 42هفته اوکیه😐😐😐

اره یکی ا فامیلامون چندروز پیش زایمان کرد
از ۴۰ هفتش گذشت اما همچنان درد نداشت
و مجبور شد سزارین بشه

سوال های مرتبط