خیلیا تا ۴۰ هفته دردشون نمیگیره مجبورن آمپول فشار بزنن چون بعدشم دردشون نمیگیره
من پسر اولم تا ۴۱ هفته رفتم با آمپول فشار بدنیا امد ...خدا کنه این یکی هم اینطور باشه چون واقعا نمیدونم دردش چطوره 🥺
منم هیچ دردی ندارم بستریمم نمیکنن میگن تا 42هفته اوکیه😐😐😐
اره یکی ا فامیلامون چندروز پیش زایمان کرد
از ۴۰ هفتش گذشت اما همچنان درد نداشت
و مجبور شد سزارین بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.