۶ پاسخ

نه قشنگم نگران هیچی نباش الکی استرس ب خودت نده واسه نی نی خوب نیست من هزاران نفرو دیدم با وزن بالا طبیعی زایمان کردن راحت اتفاقن سزارین سخت و درد ناک میشه با وزن بالا چون چربی شکم زیاده برش میزنن و بعدش بخیه بزنن خیلی درد اور میشه و دیر خوب میشه جای بخیه .

مهم وزن بچه ک سری بیرون بیاد

اتفاقا با وزن بالا سزارین سخت تر میشه

من زایمان اولم ۱۰۵ بودم

چه ربطی داره به وزن با ۱۰۰ کیلو زایمان کردن چرا نتونی

چ مشکلی گلم؟من الان 89هستم

سوال های مرتبط