نه قشنگم نگران هیچی نباش الکی استرس ب خودت نده واسه نی نی خوب نیست من هزاران نفرو دیدم با وزن بالا طبیعی زایمان کردن راحت اتفاقن سزارین سخت و درد ناک میشه با وزن بالا چون چربی شکم زیاده برش میزنن و بعدش بخیه بزنن خیلی درد اور میشه و دیر خوب میشه جای بخیه .
مهم وزن بچه ک سری بیرون بیاد
اتفاقا با وزن بالا سزارین سخت تر میشه
من زایمان اولم ۱۰۵ بودم
چه ربطی داره به وزن با ۱۰۰ کیلو زایمان کردن چرا نتونی
چ مشکلی گلم؟من الان 89هستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.