۴ پاسخ

شیشه شیر دادی ولس همین نمیگیره

پسر من اینجوری بود خیلی تلاش کردم ولش نکنه اما از اخر کلا سینه نگرفت

گرفتن سینه سختره ولی شیشه شیر راحترازش شیرمیاد باید کمی تلاش کنی تابگیره

عزیزم شیرت کمه دخترت دوسداره سینت پر باشه

سوال های مرتبط