۱۵ پاسخ

دقیقا انگار دختر منو توصیف کردی
االان خیلی هم بیشتر شده از ۶ماهگی شروع شد
و حتی ی ثانیه نمیتونم از کنارش تکون بخورم

🎀عزیزم منم اهوازم.درخواست میدی؟من پرم💕

پسر منم به شدت وابسته منه هرچی میگذره بیشتر میشه بغل هیچکس نمیره

ببین از پیشش نباید پاشم
یعنی وایساده هم نباشم
بشینم فقط
جییییغ میزنه گریه میکنه پیش هیشکی هم نمیمونه
داره بازی میکنه ها شاید با منم کار نداشته باشه
ولی من باید اونجا نشسته باشم

ببین میخام از دسش تموم موهامو بکنم انقد از صبح گریه کرده که من از کنارش جم نخورم دارم روانی میشم
من پیشش هم که باشم باید بهم وایسه و خودشو بماله بهم روانی شدم

به نام خدا
چند روزی هست شروع شده اونم شدیییید🫡

پسر من بدونم هیج جا نمیمونه بجز باباش ولی درکل خیلی بهم وابستس

من دخترم به مادرم بیشتر وابستس 😅من جایی میرم گریه نمیکنه ولی پشت سر مامانم گریه میکنه

گلم پسر منم همینجوریه تازه بدتر شده ک بهتر نشده😭😭 مخصوصا واسه خواب ک حتما باید کنارش باشم وگرنه اصلا نمیخابه یا همش نق میزنه

اصلا اضطراب جدایی نداشت

دقیقا پسر منم همینه پیش هیچکس نمیره

هعی خواهر😂😂😂شب تا صبح باید حتما توبغلم بخوابه یه ثانیه بندازمش زمین گریه میکنه میاد دوباره بغلم

خواهر جان بچه من اصلا اضطراب جدایی نداشت
هر جا بذارمش میمونه
اصلا بهانه منو نمیگیره

منم وابسته شده😩☹️

دختر منم خیلی وابسته هست

سوال های مرتبط

مامان هانا🩷🥰🧸 مامان هانا🩷🥰🧸 ۱۶ ماهگی