اشکال نداره عزیزم بهش برس چشم به هم بزنی رشدمیکنه
بهترین چیزم شیرمادرهست تاوقتی شیرمیخورن بچه هاخیلی خوب رشدمیکنن
خیلی کمه 🥺بچه من با وزن ۲۵۰۰دنیا اومدانقد ریز بود بچم از کف دستم یخورده بزرگتر بود 🥺 خیلی سخت بود نگهداریش
بچه دختر خاله من فک کنم ۸ ماهه دنیا اومد ۹۵۰ گرم بود
ماشالله الان عالیه
شیر خودتو میدی؟
آخی عزیزم
دختر من ۸ماهه ۱۳۰۰دنیا اومده بود
عزیزم کمم باشه وزنش همینه الان بهش خیلی خیلی برس زود وزنش میره بالا موظبش باش😘😘
من داداشم ۱۹۰۰ بود هفت ماهه بدنیا اومد
الان ۲۱سالشه😁
به سلامتی مبارکه
قدمش خیر باشه عزیزم
غصه نخور انشالله زود رشد میکنه 🥹🫠
زیر ۲۵۰۰ کمه ولی خوبه که زیر ۱۵۰۰ نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.