از وقتی زایمان کردم کمرم خیلی درد میکنه بی حد
طبیعیه؟

۵ پاسخ

من که سزارین بودم بعداز۲ سال هنوز فلجم به شدت دردمیکنه به خصوص وقتی مهمان دارم و زیاد سرپاهستم دیگه شب نمیتانم بخوام

من همچنان این کمردرد باهامه یکم که سرپا باشم

آره خودتو گرم نگه دار سردی هم نخور

بله طبیعیه خوب میشی عزیزم منم اینجوری بودم

سزارین یا طبیعی عزیزم

سوال های مرتبط