من که سزارین بودم بعداز۲ سال هنوز فلجم به شدت دردمیکنه به خصوص وقتی مهمان دارم و زیاد سرپاهستم دیگه شب نمیتانم بخوام
من همچنان این کمردرد باهامه یکم که سرپا باشم
آره خودتو گرم نگه دار سردی هم نخور
بله طبیعیه خوب میشی عزیزم منم اینجوری بودم
سزارین یا طبیعی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.