بچه ها من الان سونو بودم گفت آب دورش ۱۶ زیاده یا خوبه؟؟☹️

۶ پاسخ

طبیعیه

خوبه ولی سعی کن مایعات زیاد نخوری یهو زیاد میشه
نرمال بین ۸ تا ۲۰ هست
ولی نزدیک ۹و ۱۰ و نزدیک ۱۸ نیاز به کنترل داره بینش خوبه

عزیزم منم دیروز رفتم گفت ۱۶هستش و طبیعیه

خوبه دیگه تا ۲۰-۲۲ عادیه

عالیه

نه خونه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری