۵ پاسخ

یروز درمیون ۵ سیسی یا روزی ۲و نیم
چون دوزش ۱۰۰۰
این برای بزرگساله

هفته ای یکی کامل. ینی یه قطره چکان گفت بهش بدم
ماه دوم. نیم سی سی
جمعه ها فقط

دکتر ب دخترمن داد گفت بعد از ناهار ۵سی سی

روزی ۱۰۰۰ واحد باید بخوره

قطره بخر که دوزش ۴۰۰ باشه بتونی روزی یک سیسی راحت بدی

سوال های مرتبط

مامان 🌷کوچولوهام🌷 مامان 🌷کوچولوهام🌷 ۲ سالگی