یادش بخیر کیم های زمان بچگیمون چ طعمی داشت..الان خشمزه نیست زیاد
من بستنی وانیلی خانواده میخوردم
ماشالله چقد پس زمینه بستنیه😁نوش جونت، فرق نمیکنه از هر مدلی خوبه
این سوالا واقعیه ؟؟؟؟؟😞😞😞😞
اره همینم خوبه نوش جون
بستنی وانیلی
پروپروتئین به بچه وزن میده اینا جز شکر و روغن زیاد چیز دیگه ای نداره
مگنوم میگن از همه بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.