۸ پاسخ

یادش بخیر کیم های زمان بچگیمون چ طعمی داشت..الان خشمزه نیست زیاد

من بستنی وانیلی خانواده میخوردم

ماشالله چقد پس زمینه بستنیه😁نوش جونت، فرق نمیکنه از هر مدلی خوبه

این سوالا واقعیه ؟؟؟؟؟😞😞😞😞

اره همینم خوبه نوش جون

بستنی وانیلی

پروپروتئین به بچه وزن میده اینا جز شکر و روغن زیاد چیز دیگه ای نداره

مگنوم میگن از همه بهتره

سوال های مرتبط

مامان زهرا&ایلیا مامان زهرا&ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان کارن👼🏻💙✨️ مامان کارن👼🏻💙✨️ هفته سی‌وسوم بارداری