من با شیر یا شیرموز میخورم
نه به نظرم اونقدری شیرین تیست که دلتو بزنه
من با اب ولرم میخورم
منم دو پیمانه دل میزنه ولی رو خودش نوشته باید دو پیمانه بریزین
من طعم کاکائوییش رو تو یه لیوان اب جوش میریزم که یکم دماش افتاده خوشمزه میشه طعم شیر کاکائو میده
من با اب سرد دل درد میشم
با اب ولرم میخورم همون دو پیمانه
با آب سرد باید بخوری یا شیر سرد
من با آب سرد میخورم ی پیمانه میریزم استکان لیوان ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.