۷ پاسخ

عزیزم وزن کوچولوت کم بود لیدی میل میخوری؟!
برای من قرص پرگمام نوشته جای لیدی میل

با اب داغ قاطی میکنی؟یا اب سرد

بااب جوش بهتره ودرحین خوردن مرتب باید هم زد بنظر من اینجوری طعمش‌ بهتره

منم بااب میخورم چندتا قوطی خوردید؟؟

من با شیر میخوردم گفتن شیر باعث کمتر جذب شدنش میشه دیگ با آب خوردم
تاثیری هم گذاشته مصرفش؟

مونده به ادم من بااب نمیتونم بخورم باشیرراحت ترم

عزیزم وزن نی نی کم بود ک میخوری؟

سوال های مرتبط