کیا تو هفته من دل درد پریودی دارن

۳ پاسخ

من دارم دکتر گفت خوب نیس نباید داشته باشی-زایمان زودرس میاره.واسم امپول پروژسترون نوشت

منم داشتم شکمم سفت میشد رفتم دکتر بهم دارو داد بهتر شدم

نه من ندارم گاهی اوقات فقط بعد خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان حلما کوچولو🩷 مامان حلما کوچولو🩷 ۱ ماهگی
مامان پسرکم🧒🏻🫀💙 مامان پسرکم🧒🏻🫀💙 هفته چهلم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری