خانما درددارم شیاف بزنم سزارینم هفته دیکه

۳ پاسخ

بزار

اره بزن چون سزارینی

نه برو بیمارستان عزیزم شاید ضرر داشته باشه ،شاید هم ماه درد باشه

سوال های مرتبط

مامان هیراد.آراد😍 مامان هیراد.آراد😍 ۱ ماهگی