درددارم بگیدشیاف بزنم یا نزنم سزارینم پنج فروردین

۶ پاسخ

اصلا دارو ما سزارینی ها شیافه

اصلا عالیه
من اوایل نمیدونستم دردم کم میکنه و زودتر خوب میشه تا چند روز اول نمیزدم از درد نمیتونستم بشینم دیگ خسته شدم یکی زدم باور میکنی صبح بیدار شدم اصلا نمیدونم چطور دردم اینقدر کم شده و راحت میشینم پا میشم

دکتر به من گفته اگه سز میخوای بزار اگه طبیعی نزار

سزارینی بزن خب

استفاده کن

اگه سزارینی خو بزن

سوال های مرتبط

مامان هیراد.آراد😍 مامان هیراد.آراد😍 ۱ ماهگی
مامان رضاو سلما مامان رضاو سلما قصد بارداری