۴ پاسخ

منم ۳۸هفته و۶روز سز کردم

عه دقیقا مث من.

نه چیزی نمونده اگه ام زودتر دردت گرفت نامه داشته باشی بستری میکنن

به دکتر گفتی اگر دردت گرفت زودتر عمل کنه؟

سوال های مرتبط