۴ پاسخ

من ۳۹هفته و ۴روز سزارین اختیاری شدم

عب نداره تاریخ سزارین چند روز دیر تر باشه
فقط شماره دکتر داشته باش اگه مشکلی پیش اومد
نصف شب یا هرموقع خبر بدی بیاد بالا سرت
ب من ۳۸ هفته و ۳ روز نوبت داده
شمارشم داده اگه مشکلی پیش اومد مشورت کنم برن زایشگاه خودش برسونه

اره من 39 دقیق نوبت دارم

برا من تاریخ زده ۳۹ هفته و ۱ روز سزارین

سوال های مرتبط

مامان میران👦🏻✨ مامان میران👦🏻✨ ۶ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام ۵ ماهگی