سلام خانوما کسی بوده ۳۹ هفته و ۳ روز سزارین بشه؟

۶ پاسخ

من بعد از سه روز درد طبیعی سزارین شدم

چقدر دیبیر

من تقریبا ۳۹هفته واسم اختیاری نوشته

سلام خانما منم شنبه نوبت سزارین دارم یه دوسه ساعتی هستش خیلی کمر دردم چی کار کنم برم بیمارستان تورو خدا جواب بدین

بمن ۳۹هفته و یک روز وقت داده

منظورم سزارین اورژانسی نیست

سوال های مرتبط

مامان میران👦🏻✨ مامان میران👦🏻✨ ۶ ماهگی