من بعد از سه روز درد طبیعی سزارین شدم
چقدر دیبیر
من تقریبا ۳۹هفته واسم اختیاری نوشته
سلام خانما منم شنبه نوبت سزارین دارم یه دوسه ساعتی هستش خیلی کمر دردم چی کار کنم برم بیمارستان تورو خدا جواب بدین
بمن ۳۹هفته و یک روز وقت داده
منظورم سزارین اورژانسی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.