۳ پاسخ

من با همین شرایط سزارین شدم و بچه خداروشکر کاملا سالم بود و حتی زردی هم نداشت با اینکه ترکیب گروه خونی من و همسرم باید زردی شدید میداد ، ولی نگران نباش انرژی خوب بده همه چی خوب پیش میره

منم دیابتی ام ۳۸ هفته ۳ روز زایمان کردم بچم سالم بود

هفته ۳۹ ک دیگ وجود نداره
۳۸ هفته زایمانه

سوال های مرتبط

مامان میران👦🏻✨ مامان میران👦🏻✨ ۶ ماهگی