من با همین شرایط سزارین شدم و بچه خداروشکر کاملا سالم بود و حتی زردی هم نداشت با اینکه ترکیب گروه خونی من و همسرم باید زردی شدید میداد ، ولی نگران نباش انرژی خوب بده همه چی خوب پیش میره
منم دیابتی ام ۳۸ هفته ۳ روز زایمان کردم بچم سالم بود
هفته ۳۹ ک دیگ وجود نداره
۳۸ هفته زایمانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.