شما امپول انوکسارو هر روز میزنید یا یه روز درمیون ؟؟

۵ پاسخ

من هرروز میزنم

من هرروز میزنم

هر روززز

هر روز

هر روز باید بزنم غلظت خون دارم🥲

سوال های مرتبط