۳۵ هفته کامل جنین کامله البته دوقلو ؟

۶ پاسخ

آره ولی ۳۶ و ۳۷ عالیه دیگه
انشاالله که بتونیم

من واسه ۳۷ هفته و ۶ روز بهم نامه داده هرچی بیشتر بمونه بهتره خیالت راحت تره

آمپول زدع باشی ار

اره اگه امپول ریه بزنی

دوقلو معمولا آمپول ریه میزنن.اگه زدی کامله

اره اگه امپول زده باشی

سوال های مرتبط

مامان لیانا_امیرحسین مامان لیانا_امیرحسین ۴ ماهگی