۱۰ پاسخ

نه درد ندارم از اولم نداشتم

من نه الان نه حتی موقع تزریقش چیزی حس نکردم
بنظرم به اون دکتر بیهوشیه خیلی ربط داره که کجا تزریق کنه

فیله کمر تنبل شده از تزریق نیس
ورزش برو

منم اگه خیلی فعالیت کنم آره
اوایل بیشتر بود الان به مرور کمتر میشه دردش
مثلا این چند روز چون از صبح تا شب مشغول تمیزکاری خونه ام و بچه هم بغلی شده واقعا شبا کم میارم، دوستدارم دراز بکشم فقط

اره واقعان داغونم

اره من تا ۳ماه جاش واقعا درد داشت الانم رو زمین اگه پنج دقیقه درازبکشم کمرم نصف میشه ازوسط

ن عزیزم خداروشکر از من خوبه و درد ندارم.
بیمارستان مهرگان بودم دکترمم ویدا رضوی بود.خیلی راضی ام از همه چی

اره گاهی وقتا خیلی کار میکنم درد میگیره نمیتونم بخوابم

نه درد نمیکنه
به نظرم دکتر برو

ازمنم بعضی وقتا جای آمپول درد میگیره

سوال های مرتبط