من شیر خودمو میدم اما خیلی تلاش میکنم که بخوره هر دفعه براش تارگت میزارم میگم باید الان مثلا ۲۰ دقیقه بخوره تایم میگیرم شاید ۱ ساعت طول بکشه که ۲۰ دقیقشو خورده باشه با سرگرمکردنش با اسباب باریاش هی میارم جلو چشممش یا حالا بغلش میکنم تو بغل میچرخونم خدایی دهنم صاف میشه کمر برام نمونده اینقد خودمو میکشم جلو که سینمو ول نکنه ولی میدم دیگه ولش نمیکنم
من شیر خودمو میدم بیشتر توخواب شیر میخوره اما بیدار باشه شیر بدم بهش کلا بازی بازی مخصوصا اگر صدایی بشنوه دهنم صافه کلن کنجکاو شده پدر میاره 😅😮💨
من معمولا تا۳ ساعت صبر میکنم که خودش نشون بده که گرسنشه، اون موقع براش شیر آماده میکنم ،
زودتر بشه نمیخوره یا گریه و جیغ راه میندازه.
من شیر خودمو میدم
یه مقدار که می خوره روشو برمی گردونه دیگه خودمم پاره کنم نمی خوره 😬🍼
سلام عزیزم خوبی
هیرو جان خوبه؟
سلام عزیزم خوبی هستی
دختر من قبلا که ببلاک ای آر می خورد هر سه ساعت می دادم هرچی می خورد دیگه همون بود زورش هم می کردم نمی خورد
اما الان خیلی کوچیک کوچیک می خوره مثلا ۶۰ تا رو سه چهار بار بهش میدم قبلا شیشه رو می ذاشتم دهنش گریه می کرد الان گریه نمی کنه زیاد نهایت با دستش پس می زنه ولی اگه گریه کنه حداقل تا نیم ساعت بهش شیشه نمیدم
الانم که چندروز دیگه ۱۰ ماهش میشه ۹۰ تا میخوره تازه خیلییی سخته عزیزم فقط باید صبوری کنی
منم آرین تا ۷ ماهگی به سختی شیر میخورد مدام در حال درست کردن شیر بودم اصلاااا دوست ندارم برگردم به عقبببب خیلی سخت بود شیر نخوردن و رفلاکس
انقد شیر حروم کردیم، هر دو روز یک قوطی تموم میشه، ولی یک سومش شاید خورده بشه، همش میریزم😭 هی میگم اینبار کمتر درست میکنم، دلم نمیاد میگم شاید خورد، ولی نمیخوره
من یک ساعت طول میکشه شیر بخوره
۳ و۴ دفعه میدم وقفه میندازم نمیخوره که
من کلا در حال تلاشم، حتی شده ده سی سی بیشتر بخوره میدم. نمیدونم چطوری داره بزرگ میشه، خیلی کم شیر میخوره🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.