۱۲ پاسخ

وای دختر منم همینه خل شدم دیگه

وروجک خستس🫠

منم امروز با قطره چکون دادم بهش
اصلا نمیخورددددد اصلااا
تو ۲۰ ساعت گذشته فقط ۶۰۰ میل خوردههه🥲

شاید بخاطر دندوناشه

منممممممم ...فک میکردم فقط بچ من اعتصاب شیرع😑😑میبینم کلی هستن مث من

منم دقیقا اینجوریه با قاشق میدم

یا رفلاکس یا حساسیت به پروتیین گاوی

بنظرم ببر دکتر اگه این دو مورد و نداشت بخش شربت اشتها بده خیلی تاثیر داره من خودم یمدت درگیر این مسئله بودم خیلی سخته
الان کمی بهتر شده پسرم اما مثل بقیه بچه نمیخوره

منم مثل شما هستم خسته شدم دیگه

همدردیم😞😢

خب شیرو عوض کن نان خوشمزس و آپتامیل

شاید شیرشو دوست نداره

اشکال نداره درست میشه

سوال های مرتبط