کسی انسولین میزنه ؟؟؟

۳ پاسخ

عزیزم شما قبل صبحانه هم میزنی؟ چند واحد؟

اره عزیزم من دیابت دارم میزنم

هوم من

سوال های مرتبط

مامان تمشک و گیلاس مامان تمشک و گیلاس ۱ ماهگی
مامان علی احسان مامان علی احسان هفته سی‌ام بارداری