نه بابا منم با لتروزول باردار شدم هم ماه اول سه روزه پیشمرفتم سونو قلبشم تشکیل شدهبود
همه بارداری هاروپوچ نمیکنه.اماگاهی میبینی یه تخمک ضعیف وبی کیفیت روبزرگ وآزادمیکنه واسه همین سقط میشه جنین منم باکلومیفن باردارشدم وسقط شد.اماهمیشه اینطورنیست
نه من خوردم باردارشدم
ن بابا چرته من دوبار با همین لترو باردار شدم فقط فک میکنم جنسیت رو ب سمت دختر میبره البته حسم میگه
نه گلم من خودم با لتروزل باردار شدم
من استفاده کردم هیچی نشد ۲ماه خوردم باردار هم شدم
از دکترم پرسیدم
گفت تخمک رو ضعیف میکنه
بخاطر همین افرادی که از لتروزل استفاده میکنن بارداری پوچ توشون شایعه است
نه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.