اتفاقا عزیزم کی گفته شیر خشک دادن اسونه؟؟ نصف شب با چشای خواب الود دنبال اب گرم و سرد باشی و درجه تنظیم کنی راحت تره؟ یا سینهاتو حاضر اماده بزاری دهنش ؟؟ اهمیت نده من ک از اولش دخترم شیر خشک خورد هر کی ی دلیلی داره برای خودش و فقططط هم خودت مهمی و دلیلت هم پیش خودت موجهه ب کسی اجازه دخالت نده مگ مادری کردن مگه فقط ب شیر دادنع؟ خیلی چیزای دیگ هست ک مارو مادر میکنه..
به منم میگن
ولی نمیدونم که تو سه ماهی که شیر دادم چقدر اذیت شدم
پوک شدن دندونام و درد استخوان به کنار
داشتم افسردگی میگرفتم خیلی حس بدی بود
شوهره گاوم به من گفت به خاطر راحتیه خودت بهش شیرخشک دادی اخرشم شیرخشکیش کردی ، در حالیکه یک ماه عذاب کشیدم تا سینمو بگیره که نگرفت . فک کن شوهرت این حرفو بزنه دیگه از بقیه چه انتظاری میشه داشت .
گوه خوردن🙃
اصلا بهت نمیاد آدمی باشی اجازه بدی کسی اینطور بهت بگه یا انقدر درگیر این موضوع بشی …
یکی توفامیلمون داریم همیشه خواهرشوهرشو مسخره میکرد وپشتش حرف میزد که بچه اش شیر خشکیه وقتی خودش زایمان کرد همون اول شروع کرد به شیر خشک دادن میگفت که من شیر ندارم باید شیر خشک به بچه ام بدم 🥲
اهمیت نده عزیزم
اینا همینایی هستن بهت میخوان فقط برچسب بی مسئولیتی،بی احساس وغیره بزنن درحالی که خودشون دقیقا همین کارو میکنن بعد یکی چیزی بهشون بگه یه جواب برای کارای خودشون دارن
این آدما عقده این
من یبار جلوی مادرشوهرم چون حرف زیادمیزد حرف شیرخوردن بچه شد باشوهرم داشتم صحبت میکردم یجوری ب در گفتم دیواربشنوه گفتم به کسییی ربطی نداره من چه شیری به بچم میدم😂ازون به بعددهنشو بسته بعضی اوقات چی بشه میگه هااولی سربسته به یه ورم میگیرم☺️
😕😕من دوتا زایمانم پشت سرهم بود بدم دیگه کشش نداشت شیر میدادم انگار شیره بدنم میکشید بچه سرگیجه میگرفتم دست و پام سست میشد شیرخشکیش کردم بعد الان رفلاکس گرفته پدر شوهرم میگه ب خاطر شیر خشکه هرچیزی میشه میگن شیر خشک بیخیال بابا
فلط کزدن همون که ۹ ماه تو شکممون نگه میداریم اون همه ازمون ازمایش خون میگیرن اون همه ازمون خون میره اون همه شب بیداری کشیدیم کافی نیست؟
اصلا اهمیت نده
بذار اینقدر بگن تا خسته بشن. من هفته اول تولد رو به بچه ام شیر خودم دادم بعد دیدیم کمه سیر نمیشه شیردوش برقی و قرص شیرافزا رو هم امتحان کردم یکم زیاد شد باز هم کفاف نبود رو آوردم به شیرخشک نمیتونستم وایسم زجر کشیدن بچه ام و حرص خوردن خودمو ببینم که چی مردم حرف میزنن!
غلط کردن
یه شب بچه رو تا صبح نگه دارن و بی خوابی بکشن تا بفهمن مادر چیه
منم سر بچهای قبلیم خیلی از این حرفا شنیدم خیلی دلم شکست الان فعلا شیر خودمو میدم البته کمکی هم میدم هی میپرسن شیرخودتو میدی؟شیر خشک ندی منم میگم خودم صلاح بچمو بهتر میدونم کسب دخالت نکنه
شیر خشک که خیلی سخت تره
ب.چیزت
چ ربطی داره . شاید اصلا یکی شیر نداره؛خدارو خوش میاد اینطوری دلشو بشکنن.
بچتو بغل میگیری نازش میکنی شیر میدی ؛بچه بخاطر شیر نیست که عاشقته بخاطر اینکه «مادرشی»دوستت داره.
کی نسل این ادما منقرض میشه راحت شیم😑
گی خردن
بذار بگن چیزی از مادری شما کم نمیشه
خاندان شوهر منم هروقت بچه رو تنها گیر میارن شیرخشک میچپونن توی حلقش
به منم گفتن،گفتم مادری ک بچش گشنه بمونه مادر نیست نه منی ک نصف شب اسیر شیر درست کردنم
ولشون کن بی رحم هارو
خب شپا ک شیر داشی ماشاالله چرا ندادی عزیزم؟
منم عذابها ک نمیکشم سر شیرخشک از ترس حرفاشون جایی نمیرم ک مجبور باشه شیهش شیر بدم
بع من میگن بچه ات هیچ حسی بهت ندارن چون شیرخشکی هست🫡
کوه خوردن😑😂
من سع ماه خورد ول کردهی منت گوش نمیدممگ خودم خاستم اخه شیرخشکی سختتره
وقتی شیر نداشتع باشی یا مخوره مجبوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.