اصلا نده من دوسه بار ب دختر دوسال و سه ماهم دادم در حد دو قطره کلا بچه همون لحظه غش تا فردا ساعت ۴عصر خابید بیداز نمیشد
نده ضرر داره
من از بیست روزگی شاهان بهش دادم از دو تا قطره شروع کردم تا همین یک ماه پیش ده تا هم میدادم دیگه خوابش بهتر شد بهش نمیدم نترس ضرر ندارع گیاهیع
قطره پلارژین هم واس1سال ب بالاست ولی دکتراتجویزمیکنندواس کمتر1سال ومیدیم..چطوره این قطره ک واس تنظیم خوابع نمیشع داد
به زیر یک سال ملاتونین؟؟دکتر داده؟
واسه چیه این؟؟؟
وااای نده محصوصا زیر یه سال
اصلاسرخودنده اگ پزشک تجویزکنه دیگ چیزی هس
سرخودخریدی؟؟؟اصلانده من بچمسه سالش بودهفته پیش بردم دکتراونم گفت فقط ده شب بعدازشامبدم بعدازده روزدوباره ویزیت شدگفت ندم وقطع کردم
اینا خوب نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.