وابیشکا:خوراک گوشت چرخکرده و لوبیا چیتی با سیب زمینی نگینی، هم با نون خوشمزه است هم با پلو.
دال عدس،اگه دوست داشتی و برای مقوی تر شدنش،می تونی بهش عصاره قلم اضافه کنی یا آب گوشت یا تیکه گوشت یا یه تیکه مرغ.
عدسی.
عدس پلو با گوشت چرخ کرده یا قلقلی یا مرغ ریش ریش شده و کشمش،ما چون عدس و برنج سردی ان،همیشه کشمش و پیازداغ با دارچین و زردچوبه درست می کنیم کنارش.
خوراک لوبیا ساده،هم به تنهایی هم کنارش تخم مرغ نیمرو،واسه صبحونه هم عالیه.
خوراک لوبیا و تن ماهی یا ماهی تن؛پیاز و ماهی و با ادویه تفت میدیم و رب گوجه و هویج حلقه و لوبیا و کمی آب.
لوبیا پلو.
آبگوشت،دیزی:نخود،لوبیا،کمی لوبیا سفید.
آش
نخود آب یا لب لبی خوزستانیا هم خیلی خوشمزه است؛نخود پخته با قلم.
شامی لپه هم زیاد شنیدم ولی خودم درست نکردم.
من اش جو درست میکنم خیلی خوشمزه اس
اش دال عدس
عدسی درست می کنمتوش متش و جوپرک هممیریزم
عدس پلو
لوبیا پلو با لوبیا محلی و شوید
نخوداب
ابگوشت
عدسی
لوبیاگرم
آش رشته
سوپ
حلیم
بلغور
عدس پلو
لوبیا پلو با لوبیا سبز یا لوبیا چشم بلبلی
آش ماش
و.....
آش رشته، عدسی،آش لوبیا
آبگوشت، لوبیا پلو...
عدس پلو . دمپخت که با نخود درست میکنم . لوبیا پلو که با گوشت چرخی و لوبیا های هستن سفیدن و یه خال مشکی روشونه اسمشون نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.