تاریخ زایمانم زده ۱۲ تیر من اگه بخوام سزارین کنم کی میفته!!

۸ پاسخ

عه منم تاریخ زایمانم ۱۲ تیر😁

اوایل تیر میشه ولی اگه برات مهمه یه جوری بنداز عاشورا تاسوعا اینا یا قبلش باشه یا بعدش🥴نیفته همون روزا

آخر خرداد

اواخر خرداد

تو برنامه نگاه کن ۳۸ هفته ت ببین کی میشه

۳ تیر

2تیر

ده روز قبل تر

سوال های مرتبط