اره الان اومدن رشت
تا اینورو هم خراب نکنن نمیرن
😭
کاش بیاین مشهد اینجا فعلا ارومه
خدا لعنتشون کنه دست بر نمی دارند والا مردم اسیر سدن هیچ جاهم امن نیست کی این جنگ تموم میشه
نگران نباش عزیزم.چیز زیادی نداره رشت.زود میرن.هواکش سرویس بهداشتیارو روشن کن و اهنگ بزار تا نشنوا دخترت
آمل و اینا رو نزنن خدااا
ارههههه گمرک انزلی، حسن رود ،پل غازیان زدن ما خمامیم صداش خیلی نزدیک اومد شیشه های خونمون لرزید اومدیم همه تو کوچه
فداتشم جنگه جایی امن نیست که بهترین جاهمون خونه خودت بوده
میگن مسکونی زدن! درسته؟ 🤦🏻♀️
اره عزيزم زدن
منم خواهرم انزليه
نزديك خونشونو زدن
گمرك زدن
چخبره اونجا؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.