۶ پاسخ

با اینکه خیلی استرس دارم ولی دارم زندگیمو میکنم فعلا اوضاع همینه زندگیم جریان داره نمیشه نشست و غصه خورد و چ کنم چ کنم کرد

من ی آدم عصبی بودم الان بدتر شدم حالم بده کاش تمومش کنن لعنتی ها چرا گیر دادن ب کشور ما😭

با کلافگی و اه و اخم کاری پیش نمیره فعلا باید صبور بود

انشاالله درست میشه

منم از همین کلافه ام .انگار استرسم ضرب در ۱۰۰۰شده .

من هم همینطور هرلحظه قلبم تپش میگیره خیلی میترسم دست خودم نیست

سوال های مرتبط