برو بیمارستان رازی تخصصی برای پوست ومو هستش درمان میکنن برات
من ودخترم سرتاپامون هست اینقدمیسوزه اینقدمیخاره .....
مایع دسشویی استفاده نکن صابون روغنیا هست با اون بشور
مایع ظرفشوییت ازاین ارزون هابگیربهترمیسازه به دستت صابونم گلیسیرین کودک بگیر لیف هم نکش
عزیزم این پماد برای اگزما خیلی خوبه برای دست
کرم ثمین رو امتحان کردی؟ بپرس از داوخونه
من شنیدم
وااااییی خیلی بده من یماه قبل عیدی پشت دستام درگیر شده بود چون همش میشستم تو خونه تکونی بودم از شدت اگزما زخم میشدن خیلی میسوختن کلا فرمز بودن و خشک چندبار پماد هیدروکورتیزون و اد قاطی کردم زدم کمترم شستم برای ظرف شستنم دستکش نخی اول میپوشیدم بعد دستکش ظرفشویی
کم گردنم
منم از وایتکس گرفته بودم یه بار مامانم با شاه طره ک جوشونده بود دستامو شست خوب شدم خیلی وقت پیش بود هی دستم خوب میشد بعد یهو زخم میشد شاه طره خوبم کرد
خسته شدم##
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.