۵ پاسخ

دکتر برای من سفکسیم نوشت اب زیاد ام خوردم

باید ازمایش بدی که شدت عفونتت مشخص شه نمیشه روی تجویز بقیه خودتم پیگیر درمان شی
ولی عفونت ادراری رو حتما پیگیری کن اگر درمان نشه یا تحت درمان نباشی ممکنه کیسه ابت پاره شه

ماست بخور هندونه هم خیلی خوبه و کاهو
هرچی ادرارت بیشتر شه عفونت رفع میشه

دکتر من برام نیتروفورانتوئین نوشته واس من جزئی بود و اینکه آره باید آب زیاد بخوری

برای عفونت ادراری دکتر برام سفکسیم نوشت هر روز یدونه دو سه روز خوردم فقط

سوال های مرتبط

مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۵ ماهگی