۷ پاسخ

من سزارین قبلی بعد ۴۰ روز بستم گوشه بخیم باز شد😑دیگه توبه کردم برای این یکی گفتم بعد دوسه ماه میبندم اصلا به درک که شکم دارم 😂

منم نمیتونم گن ببندم لکه بینیم زیاد میشه
بخیه هام انگار دارن پاره میشن
سزارین بودم

من بستم افتادم سر خونریزی
انگاری پریود شدم
حجم خون زیاد با دلدرد کمردرد
فعلا توبه کردم😅

هنوز زوده من یعد دوماه تونستم ببندم حتی اوایل بستم لکه بینیم زیاد شد

منم یه شکم بند دارم،قسمت کمرش سفته فشار میاره ب کمرم

دقیقا من اینجوریم دوماه و نیمه سزارین کردم یه چندباری بستم انگارپریود شدم حتی لک بینی درس کردم دیگه نزدم

من عادت کردم

سوال های مرتبط