ن پایگاها و مراکز نظامی هدف گرفته
شمال شروع کرده ب زدن🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
فقط اگر با B2 بیاد میرسه🥲
تنها دلخوشیم اینه به مشهد نمیرسن
حوزه اره ترمینال ن .
شهر ما که اینایی که گفتی نزده،ولی چندتا مسکونی و سوله غیر نظامی حتی خالی زده،نظامی بیشتر میزنه و فرودگاه
شمال کجا رو؟؟
تخم نداره مشهد بزنه
شمال رو زده؟ 😑
خدانکنه اصلا مشهد بیاد 😭😭😭😭
نه نمیزنه ....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.