۱۱ پاسخ

ن پایگاها و مراکز نظامی هدف گرفته

شمال شروع کرده ب زدن🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

فقط اگر با B2 بیاد میرسه🥲

تنها دلخوشیم اینه به مشهد نمیرسن

حوزه اره ترمینال ن .

شهر ما که اینایی که گفتی نزده،ولی چندتا مسکونی و سوله غیر نظامی حتی خالی زده،نظامی بیشتر میزنه و فرودگاه

شمال کجا رو؟؟

تخم نداره مشهد بزنه

شمال رو زده؟ 😑

خدانکنه اصلا مشهد بیاد 😭😭😭😭

نه نمیزنه ....

سوال های مرتبط

مامان پسری❤️ مامان پسری❤️ ۱ سالگی